Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over één van onze producten? Hieronder beantwoorden we enkele veel gestelde vragen.
  • Ga naar de store locator en geef het merk op dat je wenst te kopen en je postcode. De store locator geeft je dan zowel enkele verkoopadressen in je postcode-omgeving als de online stores.

  • Neen, SCARNO kan niet rechtstreeks aan consumenten leveren. Ga naar de store locator en geef het merk op dat je wenst te kopen en je postcode. De store locator geeft je dan zowel enkele verkoopadressen in je postcode-omgeving als de online stores.

  • In veel gevallen worden modellen meerdere seizoenen achtereenvolgend geproduceerd, misschien in een ander materiaal en kleur, maar wellicht kan je dealer je daarover nader informeren. Ga naar de store locator en geef het merk op dat je wenst te kopen en je postcode. De store locator geeft je dan zowel enkele verkoopadressen in je postcode-omgeving als de online stores.

  • Ga naar de store locator en geef het merk op dat je wenst te kopen en geef in postcode 0000. De store locator geeft je dan de online stores.

  • Neen. Er bestaan geen garantie-afspraken tussen winkeliers in verschillende landen. We adviseren je contact op te nemen met de winkel in het buitenland waar zij voor jou een passende oplossing kunnen bieden.

  • Ga in eerste instantie naar een schoenenhersteller en laat hem bekijken of het eenvoudig op te lossen is. Als deze geen oplossing kan bieden, ga dan terug naar de winkel waar het artikel is aangeschaft, vergezeld van de aankoop-bon, en laat daar je klacht beoordelen. Indien er wordt geconstateerd dat het om een fabricagefout gaat, zal de winkelier met de fabrikant overleg hebben of dit onder garantie hersteld of vervangen kan worden. In dat geval zal het artikel naar de fabrikant verstuurd worden en dien je rekening te houden met enkele dagen wachttijd.

  • Ga naar de pagina B2B/Dealership aanvragen en vul alle velden volledig in. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, nemen wij contact met u op.

  • Wij presenteren al onze merken op diverse nationale- en internationale beurzen. Ga hiervoor naar de pagina B2B met beursinformatie. Hier wordt aangegeven wanneer en waar het merk van uw belangstelling geëxposeerd wordt. Eventueel kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken in onze showrooms in Amsterdam. Klik hiervoor op contact.

  • Kijk bij het betreffend merk op deze website wat je kunt doen om een nabestelling te plaatsen. 

  • Controleer uw orderbevestiging wanneer de leveringstermijn afloopt. Het is meest waarschijnlijk dat het restant van uw order voor het verstrijken van die termijn zal zijn uitgeleverd. 
    Indien U één week voor het einde van de leveringstermijn nog niet alles heeft ontvangen, stuur dan een email naar customerservice@scarno.nl ; vermeldt in uw email duidelijk om welk merk het gaat en welke artikelen u nog verwacht. Wij zullen a.d.h.v. deze gegevens navraag doen bij de betreffende fabrikant en u per email nader informeren.

  • Stuur een email naar customerservice@scarno.nl met de volgende gegevens:

    • Uw klantgegevens

    • Datum ontvangst

    • Factuurnummer

    • Pakbonnummer

    • Merknaam

    • Artikelcode- of naam

    • Materiaal en kleur

    • Aantal/maten

    • Omschrijving probleem, bijv manco levering , overlevering, foutief model, foutieve kleur, foutief materiaal, beschadigd ontvangen, kwaliteits-probleem, niet besteld, te laat ontvangen, deze bestelling is niet voor mij;

    • Omschrijving wat u wèl had moeten ontvangen

  • Ga naar de B2B area en log in met je gegevens. Vul het klachtformulier volledig in voorzien van een foto en klik op verzenden. Zodra de klacht bij SCARNO is aangemeld, nemen wij binnen enkele dagen contact op hoe deze zal worden afgehandeld.